HELG!

Konstigt att det kan vara så skönt varje gång det är helg... Haha!
Detta blir en rooolig helg. :)
Ikväll - Lilla med Niklas, Emma m.fl? Har iofs inte hört något på länge... men dock!
Imorgon - RAVE HOS BÄRRA! Tjoho :D Kanske stan på dagen för att hitta något att ha på mig....
Söndag - Filmtittande hos Jossan.

På måndag vill jag träna! Spinning? Finns det under sommaren tro?

På torsdag kommer Andy hem. skööönt.... Ska bli mysigt!
Midsommarfirande hos Bex med tacos och allt annat som hör midsommaren till ;)
På lördagen ska vi nog se The Happening på Royal, om den fortfarande går... Blir en bra helg då med... :)
Och helgen efter det, blir det kanske Liseberg (om jag nu räknat rätt på veckorna)
NICE. Fast Liseberg är inte säkert, får se om vi orkar (om Andy orkar) eftersom han har helgtjänst veckan efter... kanske inte vill "slösa" sin enda Malmödag i Gbg... Får se, får se :)
Nu ska jag gå och jobba...
Hajdoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0