happyyy!

Ikväll kommer Andy! Wwiiiie!
Imorgon är det midsommar! Wiiie!
Jag, Andy, Mamma och Lisa ska äta midsommarlunch imorgon, wiiiiiee! :D

Ska bli roooligt imorgon, en massa lekar och annat skoj.. Wiie! :)
Hoppas vädret är skapligt! (MYCKET hellre regn än blåst om jag får säga mitt... Knappt nån allergi då!)
Nu ska jag göra mig vackooor!
Vid tio i tio ska jag hämta Andy på centralen! wiiie :)

ikväll måste jag spela lite cod4, fan va det var längesen.. men andy vill bara spela gta4.. snyft..
hahaa...

Hajdåååå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ska bli reeeegn imorgon. :( visserligen okej med regn men inte om det ÖSregnar och är helt svart och blåsigt. Då förstörs allt. :( bah... dumma dumma väder..

2008-06-19 @ 20:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0