Första doppet!

Japp, idag tog jag första doppet, och det blev ett kvällsdopp. Först kunde jag inte ens gå i, sen när jag väl kom i så simmade jag och en till från brygga till brygga. På Sibbarp. Inte så långt, men det kändes långt i det kalla vattnet!
Efter en dag som denna kändes det ändå inte så hemskt.
Fan vad varmt det har varit idag! Tyckte synd om dom små barnen på dagis. Inne var det kvavt som i en bastu och utomhus stekte solen dem.  För oss är det rätt skönt men för dom små är det mest jobbigt! :(

Imorgon jobbar jag 12.30 -17 och på onsdag 6-10. Ni kan tro att jag ska sola på onsdag! ;)
Måste köpa present till mamma också... Fast det gör jag nog imorgon...
Och ett linne och en bh, intressant va?
Fan att jag aldrig kommer igång med min motion! Imorgon ska jag ut och gå, där med basta!
Pallar inte med det här längre. Usch. Inbillar mig att jag hade varit så mycket gladare om jag varit nöjd.
Fast då finns det tusen andra grejer att inte vara nöjd med, men ändå. Optimist var det va?


En allergisk jag, och Andy i Gessie. MISS YOU!

Ska bli så roligt på torsdag och fredag!
Ska ta tåget redan 13.15, och vi är framme 18.30 tror jag. Mobilen ska vara laddad med batteri och bra musik. Bara jag som älskar att åka långt?
Det är så mysigt om det är något roligt man ska göra och det är så skönt med bra musik!
Gigi D'agostino - I'll fly with you
Älskade den låten, fattar inte varför dom skulle göra om den så mycket, den var bättre förr!
Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt
Den gillar jag ju bara av en anledning, Festival.
För visst var den med där? Påminner mig om den filmen iallafall.
Eamon - Fuck it
Har börjat gilla den igen, haha, vet inte varför...
Nu skriver jag bara en massa strunt igen! Nu ska jag se på tv och sen sova... Eller så fastnar jag här, vi får väl se! Vill inte riktigt lämna datorn nu när jag lyckades slå till den så att ljudet fungerar...
Hajdå!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nu kan du få mig så lätt, är skiiiiitbra och är från festival! wie. måste ladda ner den nu bara för det! :)

2008-06-02 @ 23:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0