foodbabies

Har haft en replik från Juno i huvudet hela dagen... var tvungen att kolla upp den, den är så ball..
"It's probably just a food baby. Did you have a big lunch?"
Haha... Food baby. Jag har typ (minst) trillingar av food babies i min mage.

När jag satt där och läste igenom dialogerna insåg jag en tråkig sak. Mark i Juno är samma kille som äcklet i The Ex.... BLÄ!.
Jason Bateman, don't like him. Han är nog en av de sista kändisarna jag skulle dejta, om man säger så. ;)


Jobb gick bra idag.... Aww vad jag kommer sakna barnen!
Har varit rädd för att en av dom gulligaste barnen som är roligast att skoja med är på semester... kollade upp det och javisst, han är på semester. :( buhu.
Lite tråkigt... eller väldigt tråkigt.
Han bor iallafall nära, det gör nästan alla, så jag lär stöta på dem. Men det är ju inte samma sak, dom är ju så blyga när dom är med föräldrarna.
Men ändå, life goes on.... lite tråkigt bara!
 
Vetetusan vad jag ska göra nu.....
Kanske se Mona Lisas leende? Jag har inte sett den än faktiskt....
Eller läsa lite...
Får se, får se. :)
Började läsa den boken som verkade MINST bra av dom jag beställde hem, men det är ju inte så smart. Vill ju bara läsa slut på den nu. Så jag lägger nog den åt sidan och tar en av dom som verkar bäst istället! :P

Byyebye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0