*


Trist match, dåligt spelat.
Tippade 2-1 till Sverige. Men shi fick jag!
Aja..

Imorgon ska jag till stan!
Ska fixa lite saker till på fredag...
Köpa dricka, sill (:P), vit tröja!
Har fått tag på skor, mamma hittade ett par vita ballerinas, enkla och fina, på rea! Wonderful!
Så jag kan ha min fina klänning hur som helst. ska se hur jag fixar så att inte bhn syns bara... :(
jag litta allergisk o bäääx.

Blev ledig imorgon! Nice!
Hade bara 5 barn på 3 personal... kändes inte lönt att vi var 4... Hoho. :D

Nu ska jag ... se på tv?
sista minutenresor?
bränna ut serier? (nej)
vi får väl se.
spännande liv jag har...     NOT.


nattii

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hade köpt sill om jag vetat att fler ätit det än du och Andy. :P och själv hatar jag sill... bläää. får hoppas ni alla tycker om det andra :)

2008-06-18 @ 23:59:03
Postat av: Frida

jag äter typ en bit, sen är det inte gott mer :P

tycker bara den biten är skitgod sen blir det rätt äckligt ;)

2008-06-19 @ 00:02:10
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: boppe

haha. ja man kan nog itne äta för mycket av det, inte direkt kränga.. fast kanske rätt bra, eller... det är ju säkert inte mat man blir tjock av.. hmm.. synd man bara kan KRÄNGA mat man blir tjock av, och äta lite av sånt som är nyttigt...

2008-06-19 @ 20:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0