:(

Körde nog på en igelkott precis, mår illa.. :(
Såg precis när den kom framför bilen, så jag försökte svänga undan, problemet var bara att jag svängde inte tillräckligt mycket, så jag tror jag nuddade den lite... Hade jag kört kvar hade den nog kommit under bilen och inte skadats...
Körde tillbaka för att se om den levde eller inte, eller om den var platt nånstans... Den låg på sidan med tassarna uppdragna och "skrek".... Vet inte om den skrek för jag vevade inte ner rutan, ville inte höra. Men det såg ut som det iallafall. :( Men den levde iallafall, och den kanske blir bättre. :(
Jag vet att det händer ofta och vad är en igelkott? Men det är ändå jobbigt att se den lida... Hoppas den bara var skrämd...

Nåväl...
Kvällen har varit trevlig!
Jag körde och hämtade upp Eric och våra pizzor och sen körde vi till Niklas. Där var Emma. :)
Vi satt och krängde och tittade på en massa bilder, det var skoj!
Sen satte vi på What happens in Vegas, och även om Emma redan sett den så var det nog hon som uppskattade den mest. :P Den var ball, men rätt kass... Roliga skämt men dålig kärlek... eller vad man ska säga!
Jossan och Stek kom också förbi, det var trevligt... :)

Förresten har jag hittat en att läsa! :P Hellre böcker än serier på sommaren faktiskt!
Hittade  en bok på Lagerhaus av författaren Jennifer Crusie. :) Kär och galen heter den, och bara namnet tilltalar mig... Haha! Jag älskar kärleksböcker, och jag hittade en bok på Kreta i September med samma författare och den var underbar!
Denna vill jag egentligen spara till jag och Andy åker så jag läser så lite som möjligt.... Men det går inte jättebra.. Läste rätt mycket idag. Jag får väl snabba mig att hitta en till innan vi åker! :)
Han tycker inte om när jag läser på resor, han blir uttråkad efter 10 minuter.... Och försöker få uppmärksamhet och pratar med mig konstant tills jag lägger från mig boken, då blir han tyst. Och inte vill han bada heller. Min älskade Andy! Gullemulle.


Nu ska jag och min allergi och mitt dåliga samvete krypa ner i bädden. Imorgon blir det stan eller Limhamn... Vill hitta något att ha på mig... Och ett nytt nagellack. :P
Mina naglar är faktiskt okej nu... :) Wiie. Kanske fina till jag och Andy åker! *hoppashoppas*

Usch vad jag önskar att jag bara kunde ta bort vissa saker ur mitt liv.... som hösten 2006... haft två killkompisar istället. usch... man blir äcklad av hur mycket man kan lura sig själv. Satt och kollade foton och insåg att den ordningen jag trodde saker hände stämde inte alls med verkligheten... jobbigt! vissa saker vill jag bara ta bort helt... tänker på det så lite som möjligt.... men ibland funkar det inte....
 Men jag vet att jag vill ha kvar allt skoj med Bex.. :)



Du gör mig så glad... fan vad jag saknar dig!! vill ha dig hos mig NUU...
jag älskar dig!!!

natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0