Dagen som gått, dagarna som kommer

Nu sitter jag, efter en lång och allergisk dag, med en kopp grönt te och bara tar det lugnt.. skönt :) Konstigt att JAG tycker om grönt te, jag som inte gillar nyttiga saker och inte gillar te. Men det gillar jag! :P
Försökte hitta något jag kunde ha på mig på fredag, på hälsa på dagen hos Andreas, men jag hittade inget. Trist.. Får bli något gammalt tråkigt. :(

Imorgon ska jag upp vid nio eller något, och göra mig i ordning. Vid 11 ska jag hämta Arne, Lisa ska vara snäll och passa honom medans vi är borta.
Sen går tåget 13.14 tror jag, och vi är framme sex, halv sju.
På kvällen blir det pizza och sömn, kanske nattdopp. (haha, eller inte, Andy är världens badkruka!)
Under fredagen ska vi visas runt på K3... Ska bli kul men läskigt, tänk att Andy spenderar mer tid där än hemma. Redan många som frågar "Har Andy åkt hem nu?" på söndagarna.. usch! :P
Nä, nu ska jag tvätta fejjan från allergin och sen ska jag packa lite till.
Hajhaj.
Så kul man kan ha det på en toalett när pojkvännen kissar...

Kommentarer
Postat av: Emma

Va mysigt att du ska dit o hälsa på :) Kommer ihåg när jag hälsade på henrik förra året...fick stå ute i solen i 5 timmar, fifan vad jag brände mina axlar! hade blåsor i över en vecka. duuuu- stackare med din allergi- jag har lagt av med allt kortisonskit och jag mår bättre detta året än förra. vet inte om det beror på det men nu använder jag bara typ nezeral eller vad det heter, naturläkemedel från hälsobutiker. pulver som man drar upp i näsan! som sagt jag mår mycket bättre. vad glad jag blev när jag såg bilden på dig o mig i nått tidigsre inlägg :) måste få den! o gud vad snygg du blev på denna bilden då! du har ju världens figur! skitsnyggt! och klänningen blev jag kär i :) j'ttefin, vart hittar man sånt? nu har jag kommenterat så det räccker för ett halvår, haha. men tycker det är skoj att läsa om vad du hittar på! ses snart, pratade med niklas om brännbolsskväll fred. den 13:e! är ni på isf? vet inte om jag kan ännu, lördan hade funkat bra men då är ju alla ni malmöpeople på fest. baaad timing. puss o kraaam

2008-06-04 @ 22:48:03
Postat av: Rebecca

Crap! Bäx är skyldig till "har andy åkt hem nu?" :P

2008-06-08 @ 19:29:09
Postat av: Frida

Haha, inte bara du. :P

Han och jag har sagt det också, och några till :P

illaaaa!

2008-06-08 @ 20:31:00
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: Frida

Emmah...

Jag brände mig också! Haha, fast har bara lite ont... Jag har testat det du har för ett par år sen, hjälpte inte...

Man hittar såna klänningar på gina tricot... har ni det där uppe? :P

jag är med på vad som än händer på fredag, fast hellre mys än brännboll.

Vi hööörs emmah!

2008-06-08 @ 20:36:10
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: josse

vada har andy akt hem nu? jag vill veta..tror jag.. haha..fattar ju inte! :)

2008-06-11 @ 15:16:12
Postat av: Frida

naaaj, han har inte åkt hem, han har åkt tillbaka:P

2008-06-11 @ 22:22:07
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0