Buuuh:(

Nu känns det som sommar och det är uuunderbart!
Synd att älskligen ska tillbaka till lumpen redan... fan vad dagarna går snabbt! :(
Igår var vi på stefans muckfest.. det var trevligt! Sen skulle vi ut men det blev aldrig av...
Så vi gick hem och sov! =)
Nu är Andy och handlar mjölk, isglass och polly!  och jag tänkte plocka undan på hans rum... sen ska vi sola lite tänkte vi... mysigt! :) Synd att jag har min jäääävla allergi! Fan vad jag hatar det! Kortisonsprutan är ju sämre än tabletterna, hittills iaf... stööörigt! :(

Får se om Arne joinar oss precis som förra året... höhö. :)
image55
Hajdå!
bilder från grillfesten, Köpenhamn och Stefans fest kommer upp lite senare hade jag tänkt....
Nu har jag tre dagar kvar denna veckan att jobba, och tre veckor efter det.... sen är jag ledig! skööönt :) men jag kommer ju tacka ja till jobb dom dagarna jag kan....
snart ska jag och Andy resa, wiiie! :D
Hoppas vi hittar en bra tvåveckorsresa.... mmmhm... härligt!
Nu måste jag bädda sängen, tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0