baah.

Japp, idag blev det jobb, 6-9.30....
Sen satt jag vid datorn, somnade vid 12 och vaknade vid 16 av att någon ringde.. Andy, eller Maja. Tror det var Andy, iallafall första gången...
Sen stack jag till mobilia, köpte studentpresent, Bärras present och en cocosbodybutter från body shop, wiiiie!
Handlade där för över 400, och fick en necessär med mascara, bodybutter och en liten luktegott... NICE!

Imorgon ska jag köpa skor (Haha, nä, jag bara skoja...för jag FÅR inte... BUHU!)
Rebecca köpte världens finaste skor idag, och övervägde att inte visa dem för mig eftersom hon visste att jag skulle vilja köpa likadana, och jag VILL ju verkligen det.
 Letat efter ett par höga, ljusa skor med öppning för tårna... och vad hittar hon? Höga, ljusa skor med öppning OCH rosett, helt underbara. Jävla Rebecca.
Men jag har redan "härmat" med pumps och en klänning, så jag FÅR inte köpa såna skor. Vill inte heller. :P För jag är och har alltid varit en liten härmis. :P

Imorgon blir det Bettys student, fan vad jag kommer vara bitter, och på Onsdag ska jag se Brudens bäste man med Jossan. Den verkar vara ball så det kan nog bli trevligt!
Torsdag, middag för mor med mor, morfar och hans nya fjälla och min syster.
Fredag, umgås med Niklas, EMMA m.fl?
Lördag, RAVE HOS BÄRRA! WIIE! Hur fan man ska ta sig hem har jag inte tänkt på .... bah?
Söndag, mat med far.

Stranden då?
Äsch, ska bli kasst väder från och med onsdag. Fan vad trist. Men lite skönt ändå.
Nu är jag trött som ett svin! BYE BYE!
Kan inte folk som läser skriva en kommentar så man vet vem som läser?
Hur många kan man ju se men jag vill veta VEM.
BYYYE.

Kommentarer
Postat av: BÄX

Jaaaauuuuuuuu!

2008-06-10 @ 12:26:37
Postat av: josse

jag hittade ju precis adressen :) men jag tar tillbaka min kommentar om du lanat rebbes klanning efter att last mer :)

2008-06-11 @ 15:08:57
Postat av: Frida

haha, det är rätt... jag lånade inte.. :P

2008-06-11 @ 22:21:35
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0