Allergihelvete

Imorgon ska jag in på vårdcentralen för det här, vad fan?!?
Det är ju stört att det inte funkar med full medicinering + kortisinspruta!
FIFAN!
Varit inne sen jag kom hem från jobb och ögona rinner fortfarande. Vet en som inte ser fram emot att öppna ögona imorgon kl 05.20.
Skattepengarna kom idag... det var ju kul iallafall!
Så imorgon måste jag handla en kjol... och linne.. o bh... för det blev aldrig av idag på grund av allergin... :(
Nu ska jag måla mina korta små naglar och se gossip girl som jag redan sett.. men man kan inte se det för mycket!

I övermorgon får jag träffa Andreas, underbart!!! :D
Wiiie!
Hoppas jag inte är så allergisk där uppe... där är iallafall inte så blåsigt hoppas jag!

Hajdååå!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Stackars stackars dej :( bajs på allergin!

2008-06-04 @ 20:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0