<3


Baaahhh...
Vill inte prata om det för det finns inget att prata om. Känns inte lönt. Vet inte vad jag ska säga...:/
Äsh. Går över.

Idag har jag varit på IKEA och shoppat loss med mamma, även på Ekohallen.
Köpte lite allt möjligt.. De va skoj!
Mamman min är riktigt farlig att shoppa med, vi köper allt!
Allt. :p

Andy ringde precis men hans batteri på mobben dog tror jag.. jobbigt.

Igår såg jag, Niklas, Eric, Stek och Jossan Be kind- rewind .... Den var väl sådär!
Rätt ball... :)

Imorgon ska jag rensa på rummet och i garderoben hade jag tänkt. Har en massa saker jag aldrig använder. Min studentklänning, t.ex. Den var fanimig inte vacker.

Nä nu blir det sängen och Jennifer Crusies bok. <3
Natti!

Kommentarer
Postat av: josse

det later int bra. puss pa dig lilla blabar.

2008-06-18 @ 10:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0