WIIIE!

RHODOS 13/7 - 27/7
var vi än hamnar blir det bra, man kan ta sig typ överallt till taxi verkar det som, är man på ett festställe kan man åka buss eller taxi till snorkling och fint vatten, är man redan där kan man ta buss eller taxi till fest!
Om man inte hamnar extremt utanför... som på en liten, liten ö....

Det blev 6200, med transfer och flygmat, och garanterat pool!
Så jag tyckte det var helt okej, 3100 för en vecka om man tänker så... :)
Mamma höll med, och det gjorde Andreas mamma med, och min kusin.... Hoppas vi har rätt i att det var en bra resa, annars kan ju Andreas lätt skylla på mig... Bah! :P


Inte för att han skulle göra det, nånsin, men ändå! ;)
WIEWIEWIE!
Frida <3 Grekland! (har bara varit på Kreta så detta blir kul!)

Åh, sol, värme, bad, snorkling, jetski, party, mys på balkong (om det finns nån vill säga!), mysmysmys!
åååh.

Hoppas det är:
-Ganska nära stranden, under 500 m....
-Ganska nära staden, under 2 km...
-Inte helt dött (som arguineguin, gran canaria på sommaren. gäsp!)
-Antingen fint vatten (snorkling!)..
- ..eller mycket party, och shoppning!
-Får gärna vara okej pool, speciellt om det är långt till stranden! (under dom två veckorna vi sammanlagt varit ute tillsammans har vi badat i pool två gånger, så ja, hoppas mycket mer på nära till stranden!)
-God mat?
-Mysig stad?

Förstår ju att jag lär bli besviken, eller iallafall inte få många av dom här sakerna jag skrev.... eftersom det är ospec. Men vem vet?
Känner folk som har kommit på bra hotell ju även om det var ospec. Stör mig dock att dom fick betala 2200. Gr. Och vi 6200. Jävla sthlm! :P
Men ja, håll tummarna för att det blir ett helt okej resmål med ett helt okej hotell!

Lite kul att ni får reda på detta före min kära pojkvän, men det är sånt man får ta när pojkvännen är i lumpen. :P
Bye=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0