Uh..

Vaknade natten efter av ett efterskalv... jordbavningen var pa 6,3 o efterskalvet pa 5 tror jag... men efterskalvet var kort sa jag var inte saker pa om det var inbillning eller inte.. inte andy heller...
natten efter det vaknade jag igen av ett skalv, trodde jag, visste inte om det var inbillning... det var det nog.... laskigt!
Annars har vi det hur bra som helst.. :)
varit pa ett vattenland i faliraki, jatteskoj.. o varit pa batutflykt... o vi har myst en maaassa :)
bara 5 dagar kvar nu :(
langtar inte hem mend et ska bli skoj att traffa lite vanner!

nu ska vi ga och ata pa favvisrestaurangen, vet inte vad den heter men den har varldens godaste sallad (forratt, vad trodde ni? att jag at sallad till middag? neevel?)

nej byebye! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0