nerd

haha tredje gangen jag ar inne har nere. illa!
men igar skulle jag fora over pengar o glomde det, kom pa det nar tiden tog slut.. haha.. knast!
sa nu har jag gjort det iallafall!
har ar underbart.. legat vid stranden hela dan, och sen gick vi upp vid fem, duschade o gjorde oss klara o sov lite.... o nu ska vi ata! sen middag idag!
vi kanske ska ut idag, far se... har inte alls varit sugen pa det, sa mycket som hant har kanns det som.... men ikvall ar vi pa g!! och inte sa trotta som vanligt heller! :)

saknar alla dar hemma, och speciellt arne om jag ska vara helt arlig! :P


men vi har det jattemysigt o vi vill inte hem... fast vi vill ju traffa alla dar hemma, ska bli skont med tva veckor utan att andy sticker ivag...

na, nu ska jag titta runt lite pa internet! kommer inte in pa msn, javla skitdator! ;P
byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0