måste....

skriva upp detta någonstans, får bli här!

Gossip girl, avsnitt 6, säsong 1...
41 minuter, ca 22-16 sekunder in,
Dans min. NAW.

Okej, otroligt ointressant. men jag har försökt hitta det länge och det är inte det lättaste så.... haha

Bränd efter en dag på stranden, nice... bara lite bränd!
Imorgon blir det Skanör med mamman min! (som förövrigt kommer vara riktigt trött, sticker till stranden direkt efter att ha jobbat natt, det ni, det kallar jag kärlek till stranden..)

SAKNAR ANDY så jävla mycket.
Fått ett sms. Om att han stod och vaktade en gata. Lät intressant. Not. Mitt på dagen var det. Varmt o skönt. Not. Varmt men inte skönt. Yes.
Men nu är det EN VECKA tills han kommer hem och liiite mer tills vi åker någonstans... UUH! :D

Hejdååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0