Hemma!

Så jäkla skönt att vara hemma måste jag säga...
Även om vi stundvis haft det helt underbart har det funnits en jobbig känsla under hela semestern...
-höll på att missa planet
-jordbävning (grekerna själva sade att om det hänt på rhodos hade det varit byebye med hela ön..)
-jordbävning igen, dock "bara" på 5,0...
-en jobbig sak hände här hemma, den värsta saken av alla, medans vi var där...
-ön börjar brinna, sista skogen brinner ner och dom kommer inte få stopp på den... snackade med en stackars bartender som stack dit frivilligt varje natt och hjälpte till, han såg helt förstörd ut när han kollade på nyheterna...
 
orken försvann, vi var trötta HELA tiden, och inte fan kunde jag sova. är sjuk nu, inte så konstigt kanske...

men det hände ju bra saker också!
träffade ett jättetrevligt par, Rebecca och Tommy från Småland! :D
fick träffa elise
åkte till vattenlandet två gånger
har köpt världens finaste väska! :P
åt på en massa mysiga restauranger (borde väl stå på den översta listan eftersom man gick upp ett eller två kg... kanske tre haha)
och staden var jättemysig, roliga affärer, mysiga restauranger, bra barer! Amaryllis blev favoriten, R o T bodde på hotellet där. :)

nä nu ska jag packa upp mina saker ur Andys väska, sen ska vi hem till mig en snabbis!

Hejdåååe!

Kommentarer
Postat av: Bex

vad är det för jobbig sak som hänt här hemma? :(

2008-07-27 @ 22:47:40
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0