*

Haft en trevlig helg med min lilla kusin Ika....
Igår o idag var vi på stranden.. träffade även bex,bärra,bojan o felicia... var trevligt..
sen åkte vi hem till ika och gjorde bakad potatis med stekt svamp o räkor, gooott!
Sen såg vi Casanova, underbar film :) Heath Ledger är med i den.. lite skumt att se den nu.. men ja... den var jättebra, fast det känns lite konstigt att se den när man vet att han inte lever längre, men så kan man ju inte tänka...

Sen åkte vi hem till den andra kusinens, Hannas, pojkvän Charlie (bit me). Där såg vi Good luck Chuck, och den var ball tyckte jag! Stackars Charlie körde sönder bilen när vi hyrde film, hoppas den går att fixa!
Sen var klockan mycket o då skjutsade jag lilla Ika hem. :)

Imorgon blir det väl.... Stranden? Om det är fint väder! Haha.... :)
Jag är faktiskt rätt brun nu! :D

Jupp, om en vecka är jag snart på väg att sätta mig i en bil och åka till Sturup! YEEEEIII!
Synd att jag inte har någon att dela glädjen med just nu, Andy är ju i fält. SUCK! Kommer tillbaka till K3 på måndag, då kan vi snacka lite mer... Och han kommer hem på ONSDAG (för dom som missat det.. Bärra).

Nu ska jag läsa lite och sen sooova:)
Byebyyye=)

Kommentarer
Postat av: Bex

Vad mysigt att ni äntligen hittat en resa :) blir nog bra oavsett om alla dina punkter inte stämmer. ni har ju varandra.. ;)

2008-07-06 @ 16:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0