=)

Idag har jag, mamma och Ika varit på stranden vid ljunghusen.... rätt mycket tång... och molnigt lite då och då, men eftersom jag har jäääkligt ont av bränna så gjorde inte det mig något! :P

Sen körde vi till toppen, i höllviken för att säga hej till andra kusinen.... där hittade jag en mp3spelare för 150 kronor, wei! Slipper tvinga in låtar på Andys mobil alltså! :)

Idag har det blåst och jag är allegisk. :( Har knappt känt något sen lite innan midsommar, konstigt att det kommer nu. Kanske sprutan som börjar ta slut.
Yupp yupp!

Vet inte vad vi ska göra ikväll... se en film =)

Nu kom hon ut ur duschen så nu ska jag var social!
byyebyye =)

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

lät härligt,

2008-07-05 @ 12:23:51
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0