:(

fan vad jag har tråkigt...
suttit framför datorn sen jag kom hem från middagen med pappa...
letat resor, kollat bloggar, försökt hitta låtar, försökt lägga låtar på mobilen men det funkar ju inte.... får panik, måste ha låtar till resan.... får lägga över lite låtar i smyg på andys mobil annars och lyssna på den när jag tröttnat på min... eller skicka över dom till min, men det tar sån tiiid.




Aqualung - brighter than sunshine.. underbar....
fan vad jag saknar andy... bara för det lägger jag in en bild på mig med en soppåse i handen. så de så.
ååååhhhhh vad tråkigt!!! :(
det är inte det att jag ringt runt varenda vän jag har för att fråga om dom vill hitta på något... ringt en... och hon kunde inte...
sen kände jag inte för att ringa någon annan.

får gå och läsa nu.... kommer somna, är jättetrött...
men idag är det inte sååå konstigt... somnade vid 2, vaknade 7 av att andy ringde, snackade med honom i 20-30 minuter...
sen somnade jag om och vaknade vid elva, och har faktiskt varit vaken sen dess! somnade kanske till nån minut på balkongen men de gills inte...

Nä, mot boken.
Imorgon ska jag till stranden om det blir bra väder, och sen vara med Maja.
bara en vecka kvar imorgon!!!!!

 god natt

Kommentarer
Postat av: josse

vad gholig kamera du k;pte. jattesot. skulle skriva nagot men glomde det. hoppas iaf ni hittar en bra resa!! wohoo wiewieie eh ja jag h[ller tummarna. pussing

2008-07-02 @ 06:05:53
Postat av: Bärra

Vem ska du till standen me? vi ska också (ribban tror jag) hör av dig vetja=)

2008-07-02 @ 11:44:47
Postat av: Sweet 16´s blogg

fina bilder :)

2008-07-02 @ 18:03:30
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Bex

På noros.blogg.se har man inget val. alla är svulstiga ;)

2008-07-02 @ 20:00:20
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0