tre par skor och bilder


EGOOO
och fejksmile o slitet hår. :(

Köpte som sagt tre par skor idag, jag som inte har några pengar. känns lite dumt. Men jag behövde skor till dagis som jag inte fryser i, och vanliga vinterskor, blev stövlar med foder.. heter det foder till stövlar?
Och ett par barninneskor, för 50 kronor. :P nästan gratis...

Nä, in med lite bilder nu Frida...
Vi satt ju på sjätte raden när vi såg björn mfl.... väldigt nära!
 
Tyvärr var detta den bästa bilden jag fick på björn, måns, soran och özz.... lite misslyckat...






Andy och Arne har mycket gemensamt... detta är en sak: att blunda på bilder!








vad sa jag? ingen av dem kan hålla ögona öppna... haha...



nä nu ska trötter soooova...

Trivs förövrigt mycket bra på det nya dagiset, är ganska mycket mer sugen på att plugga till barnskötare eller förskollärare nu....
Får se vad det blir...

Undrar hur mycket danska man kan glömma på två år?
Har precis bestämt med Signe från danmark (en jag jobbade med i Nyhamn och tyckte väldigt mycket om) att vi ska träffas i januari när hon kommer till Malmö. Fan vad pinsamt om jag inte förstår??

Imorgon är det jobb, sen ska jag sitta barnvakt. :)
Ska försöka läsa ut en seeeg bok som jag läst hur länge som helst nu..
Pusshaj!

Kommentarer
Postat av: Berit

tror faktiskt mycket sitter i, är väl som att lära sig cykla, kanske.. ;) jag brukar kunna förstå danska fortfarande.. dock pratar ajg inte det längre.. man vågar ju inte. :P kul att du ska träffa henne. :)

2008-12-04 @ 08:26:49
URL: http://beriits.blogg.se/
Postat av: Bex

för övrigt var det inte BERIT som skrev ovanstående kommentar utan JAG, Rebecca. :) hahaha... Bara så du vet...

2008-12-04 @ 08:27:28
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0