Torsdag

Fick sluta tidigare idag, riktigt skönt, jag är trött som ett svin!!
Kunde såklart inte sova igår trots att vi hade gått upp vid åtta på morgonen och inte sovit middag, bara för att jag skulle kunna somna. Kunde jag inte ändå.
Jävligt jobbigt.
Var vaken av och till hela natten, inte alls skönt.
Det var lättare än vanligt att gå upp, men på bussen till jobb blev jag riiiktigt trött och då hade hostan kommit igång så att jag nästan spydde. Nice. Not.
Hostat och hängt hela dagen (varit hängig) men det har gått bra ändå. Barnen är så söta!

Nu sitter jag hemma hos mamma, som inte är hemma, och ska skriva ett personligt brev som jag ska skicka in med en ansökan så att jag kan komma igång och plugga... Hörde idag att det inte var så stor chans att jag kom in kanske, för att invandrarna går före så att dom kan komma in i arbetslivet här i Sverige.
Lite bitter är jag över det, men hade det inte varit för invandrare hade vi inte haft pizza här i Sverige och då kanske jag inte hade fått nån mat av min pappa idag.

Nu ska jag sätta igång och skriva det där brevet....

Hajhaaaaaaj!

Tjolahej. Tänk så är jag inte allergisk nästa sommar, fyfan vad skönt det hade varit!

Kommentarer
Postat av: Elise

Haha fina slutsatser ;)



Men du hur är det med dig egentligen?? Se till att bli frisk!!

Kramen

2008-12-11 @ 18:01:42
URL: http://spin-to-win.blogspot.com
Postat av: Anonym

Driton sa att han trodde det var för att det antagligen finns brist på invandrare i det yrket. om det nu är barnskötare? jag hoppas i alla fall att du kommer in! :)

2008-12-11 @ 21:40:03
Postat av: Frida

vadå brist på invandrare? varför är det nån skillnad på om man är invandrare eller inte?



det är för att få in invandrare i yrkeslivet enligt hon som sa det till mig och jag hoppas det är anledningen också.

2008-12-11 @ 22:05:38
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: kiki

Sjukt !

2008-12-13 @ 17:21:37
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0