Tisdag

Usch, sitter och lyssnar på Singing bee, fy fan vad folk kan sjunga fult. Jämfört med dom sjunger jag ju bra.
Har precis diskat, trot eller ej. Är trött som en mupp nu... Jag har varit hemma från jobb måndag-tisdag. Jag blir ju aldrig förkyld så att snoret rinner som andra, jag lyckas få det längre ner så jag knappt får luft för att jag har en slemboll (mums) i halsen..
Ska se lite one tree hill nu, har inte sett det på en månad typ! :(
Varken det eller gossip girl har jag sett... men nu har jag en timme på mig att se det! Sen kommer Andy hem från träningen och då ska vi se en film.. Twilight om jag får bestämma. :)

Imorgon ska jag nog jobba iallafall. Måste ha pengar. Är trött som fan även om jag sovit jättemycket måndag-tisdag. Tror inte att det är som jag har sovit för mycket... men man vet aldrig. Ska iallafall gå upp och se hur jag mår. :)

Nä, mot OTH nu. ;)
Pusshaj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0