SJUKLING

Gick till jobb igen, men fick inte vara kvar för mina satans ögon.... GR.
Enligt Sjukvårdsupplysningen smittar  man inte om det inte är var i ögona. Jäkla skit. Dom är knallröda och rinnner men det är inte var i dem iallafall... inte som syns iallafall. Hänger inte ut något. :p
SÅ TRÖTT PÅ DET HÄR NU!
Var hemma måndag-onsdag, jobbade torsdag (var på jobb, mådde skit), fick ögoninflammation torsdag kväll och fick vara hemma.
KUL nu när man har så mycket pengar när man precis flyttat hemifrån. FYFAN.


11.40 ska jag till vårdcentralen iallafall, hoppas dom inte drar ut mina ögon...
Inte får jag ta min allergispruta idag heller!
Nä, i början av januari blir det istället.
FANFANFAN.

Lär ju inte hinna börja med grässprutorna innan sommaren.
Fast kanske, jag ska ju inte jobba på dagis i vår, så då kommer jag förhoppningsvis inte vara så mycket sjuk...

Underhåller mig med detta:
En medelålders kvinna talar med en liten lurvig hund, som tydligen velat gå åt ett annat håll än kvinnan.
Kvinnan (vänligt och tålmodigt): Titta på mig när jag pratar med dig. Titta på mig.
Hunden tittar till slut på henne.
Kvinnan (vänligt och frågande): Varför drar du så?

Kunde varit Andy, så pratar han med hunden... haha.. =)
LOVE YOU!!

jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hittade din blogg idagfaktiskt! men vaaaa, hur hittade du min? fan vad sjukt hihi o nej, jag tror inet att du har kommenterat hmmm.. nej det har du inte!

ni har varit tsm ett bra tag nu va :)

2008-12-15 @ 10:11:45
Postat av: Anonym

jag hittade din blogg idagfaktiskt! men vaaaa, hur hittade du min? fan vad sjukt hihi o nej, jag tror inet att du har kommenterat hmmm.. nej det har du inte!

ni har varit tsm ett bra tag nu va :)







(glömde ju skriva att de va från mig)

2008-12-15 @ 10:12:35
URL: http://stephaniesimonsen.blogspot.com
Postat av: Anonym

sjukt att man hittar bloggar bara så, denna staden är föööööööööööör liten för mig! jo men vadå, 2 år är länge, det tyckte i alla fall jag när jag hade varit tsm med min kille i två år. nu rullar de liksom bara på, ok 4 år är ju också mycket men två år känndes nog av mer :S svårt o förklara haha så skum jag är ... :P

2008-12-15 @ 10:44:38
URL: http://stephaniesimonsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0