PMS

Jag har varit, och är lite fortfarande, en tråkig vän, och en jobbig flickvän. Och trist familjemedlem. Men jag tror jag vet vad  det beror på, och då släpper det snart. :P
Detta är mina första ensamma två timmar i lägenheten... Kanske lite det som gör att jag varit på dåligt humör, är aldrig ensam! Och jag vill inte vara ensam heller, men det är ganska skönt ändå just nu.... Tänkte gå ut och gå eller gå till Kronprinsen och handla... Eller netto... De har godare saker på Hemköp men är billigare på netto... Hmhm. Dom har inte ens skånemejeriermjölk på netto ju!
Jag går nog först ut och går och sen går jag och handlar.

Alltså fan, klockan är redan tio i sju! Man hinner ju ingenting nuförtiden!
Jag ska aldrig ha ett 7.30-16 jobb. Fyfan!
Mitt schema innan var perfekt, så vill jag jobba. Det är visserligen bara 30 timmar i veckan, men hellre lite mer fritid än pengar. Enligt mig... Baaahhh.

Nä, nu ska jag göra något.
Förresten, datorn är inte på rumänska längre och jag har "rätt" msn nu. =)
Fick installera om hela vista men det var det ju värt.

BAHBAHBAH...
Nä, nu ska jag gå och handla så jag får något mer gjort idag...
Hajhaaaj=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0