Nyår

Uuuh, nyår och jag är på dåligt humör. Det är i och för sig inget ovanligt... Nyår brukar inte bli så lyckat för mig, ser jag fram emot saker så blir det aldrig så bra...
Vi gick till Kronprinsen för att köpa dricka, och visst stämde det att dom hade öppet. MEN- ALLT gott var slut! Inga breezer fanns kvar, inga smirnoff ice.... och jag gillar bara det typ! OOOH. Vi köpte några sliskiga xider istället och hoppas på det bästa. Och så köpte vi ju en champagne också som vi ska göra en drink på... En väldigt ostrak drink, men ändå. Ju svagare, desto mindre ångest imorgon, det är ju bra. :P

Sen skulle jag göra chokladmousse, som inte GÅR att misslyckas med... sa min mamma. Men sedär, det lyckas ju jag med.... Hemmafru är nog inget för mig, jag är så kass på allt som har med matlagning att göra... Andy får fixa resten så görjag mig fin... haha. :P okej, jag ska koka sparrisen och göra förrätten (rosta och bre två rostemackor, lägga ett salladsblad på och sen lite skagenröra.. toppa med lite rom, sen är det klart. lagom avancerat för mig.)

Jag har två nyårslöften som jag ska försöka mig på.

Det ena är att inte alltid göra allt så negativt, och jag ska börja tro lite mer på andra... och inte berätta om alla fel och brister som jag själv tycker att jag har..
 T.ex igår när någon frågade om jag solat, för att jag såg så  brun ut. Då svarar jag "Nej, det är brun utan sol. Och det blev fläckigt." Och sen visar jag fläckarna. VEM GÖR SÅ?! Jag gör det ALLTID. Så jobbigt!
Nä, hädanefter ska jag ta en komplimang (För det måste ha varit en komplimang. Jag ser ju inte konstig ut?) utan att säga något dåligt om mig själv efter....

Och sen ska jag ju såklart gå ner i vikt. Fyfan för sommaren 2008.
Haha=)
Vet inte hur många kg det blir, det får spegeln avgöra. Dock inte den vi har i hallen nu, den lägger seriöst på 5 kg, MINST. Till och med Andy blir ledsen av den.
Haha=)
Nu ska jag duscha ochgöra mig fin, kanske till och med lägger in en nyårs-outfit om jag lyckas med kläderna o allt- ;)

pusshaj

Kommentarer
Postat av: Elise

hoppas resten av kvällen blev bra!! =)

2009-01-01 @ 19:24:28
URL: http://elisesblogg.blogspot.com
Postat av: Stek

Jag tycker chokladmoussen var mycket god :) Dock blev jag sänkt av andys redbullvodka. den var inte nådig

2009-01-01 @ 21:41:52
Postat av: josse

NAAW gumsan...du är gullig.

2009-01-01 @ 22:14:00
Postat av: Frida

Resten av kvällen blev underbar. =)

Stefan, tack så mycket ditt lilla fyllesvin. :D

Josse, du är också gulleeig!

2009-01-02 @ 19:21:04
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0