men guuud

Vad jag blivit dålig på att uppdatera!
Trodde jag skulle sitta här hela tiden och uppdatera men icke, datorn används knappt här hemma, iallafall inte av mig.
Dagarna går åt till att jobba, laga mat, duscha, sova.. Det är i stort sett det jag gör om dagarna. KASST. Och så mycket ångest. :(
Har också börjat läsa Om jag kunde drömma. Den är ju barnsligt skriven och med väldigt stora bokstäver, men den är SÅ UNDERBAR! Man fastnar DIREKT! Nästan så att jag längtade hem för att att få läsa på jobb... Haha.

Ja, imorgon är det nyår... Ska bli roligt!
Inte för att det blir värsta festen för vår del men ändå...
Vi ska laga GOD trerättersmiddag och sedan kommer Jossan och Stek hit. KANSKE sticker vi på fest sen, i Limhamn. Blev bjuden på en idag. Andys kompis skulle tydligen ha fest.... =)
Får se hur det blir!
Var på jakt efter nyårskläder idag, tittade mest på MQ eftersom jag har presentkort där, men jag hittade bara ett par skitsnygga pumps, dock var 36an för trång och 37an helt för stor... såååå störigt... Likadant alltid. :(

Ska bli skönt när allt lugnar sig efter nyår, man slipper kränga så mycket... haha. Ska verkligen ta tag i det sen.. usch, inte kul att gå runt och se gravid ut.
Inte lika illa som i somras, men illa nog...
Nog om det!
Hoppas ni får en riktigt trevlig kväll imorgon allihopa. =)
HAJSVAJS

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du och jag borde börja träna ihop? Då kommer du i alla fall känna dig duktig, för du vet hur osykroniserad jag är. :P Ni vet ingen som har kattungar? Vill ha!!! Ha det så kul ikväll! Puss

2008-12-31 @ 11:51:39
Postat av: Elise

Kom ut till Hjärup så ska du få dig ett spinningpass du aldrig glömmer ;)

Nytt år - ny start. 2009 blir bra det känner jag på mig =) ta hand om dig ikväll!! Kramkram

2008-12-31 @ 14:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0