JULAFTON typ

Jag har haft, eller har fortfarande en riktigt mysig kväll.
Efter jobb stack jag och Andy till Harrys och åt en mycket god middag (nachos till förrätt och oxfilétoast till huvudrätt), sen stack vi till Royal och såg Yesman. Jag tyckte den var bra! =) Man blev väldigt glad av den iallafall.
Sen cyklade vi hem och bytte julklappar, ni anar inte hur glad jag blev! Han är verkligen världsbäst på att köpa presenter!
Jag fick Sex and the city-boxen och ett kokos-set från Body Shop. Jag ÄLSKAR den doften!!! Blev så himla glad.. =)
Han sitter och nördar sig med sin present nu också, en dual shock 3...... :P
Han blev också glad!
Jag brukar alltid köpa flera saker, men detta året fick han bara en. Känns lite tråkigt... =(
Nåväl, han blev iallafall glad för det han fick så det är ju bra!
Imorgon ska jag hem till systern min som ska visa mig hur man betalar räkningar (haha!), sen ska vi gå ihop hem till Mamman. Ska bli så mysigt! =)

Nä, vi hörs mina vänner.
HA EN RIKTIGT GOD JUL!
jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: josse

vad händer din lilla människa?

2008-12-30 @ 10:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0