Hemma hos mamman

Ska passa barn ikväll i Annestad så jag tyckte inte det var lönt att sticka hem till lägenheten innan. Jag stack hem till mamsen istället. :) Mysigt att träffa mamman.
Jag är ju ganska mammig fortfarande. När mamma varit och hälsat på hos mig och ska gå, om det är på kvällen tyckte jag det är lite småjobbigt fortfarande. Bebis?
Har varit skoj på jobbet... Fan, att jag inte är barnskötare. Då kunde jag fått fast tjänst i huset i mitten av januari, för jag hade blivit lasad då... Nu är det istället så att ingen vill ringa in mig, för då om jag jobbar typ 20 dagar till så hade de behövt ge mig en fast tjänst.
Jag vet inte vad jag ska göra nu. Jag måste ju ha pengar!
Ska nog söka in till barnskötarlinje på distans, då kan jag ju jobba samtidigt... Och får in pengar ändå varje månad...
Det störiga är att de behöver mig i huset NU. Om ett år har dom ju kommit igång där och då behöver dom kanske ingen längre. :(
Nåväl... Jag är inte deppig. :D

Så SKÖNT att jag inte är på så dåligt humör längre... det var inte alls roligt!

Mina naglar är så långa nu att jag kan måla dem utan att det ser dumt ut, YES! Som jag saknat det. :D
Mina nio naglar då....
Haha, mitt finger ser förjävligt ut. Vill gå runt med plåster hela tiden men det är ju inte så bra. Har det iallafall på dagen så folk slipper se det.
Men det gör inte ont längre! Hoppas nu att det blir bra snart.

Var på mobilia igår och lämnade in mina stövlar för omklackning (är det ett ord?). De sa att de skulle bli klara till på lördag.
Gick in idag för att höra om dom kanske blivit klara lite tidigare, och det hade dem! YEEIII!
Ska kanske lämna tillbaka mina andra stövlar.... ena foten sitter hur bra som helst, andra är jättetajt, men 37orna är helt för stora. What to dooo?! Andy får väl tejpa fötterna på mig innan jag ska använda dem, precis som dom gör i lumpen för att slippa skoskav. :P
Måste ju ha vinterskor...
BAHBAH! Haha=)

Nu ska jag gå. =)
Hajdååå.

Ego.


Kommentarer
Postat av: tjulle

för han e glasssssiiiig, lille neroth ur e läget

2008-12-04 @ 21:44:53
URL: http://morgonadhd.blogg.se/
Postat av: tjulle

för han e glasssssiiiig, lille neroth ur e läget

2008-12-04 @ 21:45:14
URL: http://morgonadhd.blogg.se/
Postat av: Dilan Amin

hejhej <33

Vad gör du hihi?



KRAM !!

/ www.mramin.blogg.se

2008-12-04 @ 21:52:22
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: Rebecca

gullig bild :)

2008-12-05 @ 07:08:21
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: sneeel heeest

Aaa, riktigt bra bild :)

2008-12-07 @ 14:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0