fredag

Japp, igår åkte ju Robin ut, lite tråkigt. Alice kan göra fler låtar men när Robin får till det är han fan så mycket bättre. Kolla bara på hans audition. Wonderful!

Nåväl. Jag är inte deppig för det.

Idag har jag varit och lämnat tillbaka ett par av mina skor. Den ena var för liten. Störigt.
Nä... Nu ska jag göra något vettigt. Är typ sjuk. :(
Min HALS!
Jag blev ju inte nådigt full på en flaska vin heller, spillde och hade mig, så tråkigt. Jag brukar knappt känna av det. Men det var väl resultatet av att jag ätit lite under dan, sovit så lite på sistone och varit så trött, och sjuk, och fått allergisprutor och en massa annat. Andra kan vara fulla och då är det roligt. Ibland. När jag själv är det är det jobbigt och pinsamt, och ångest dan efter även om jag inte gjort nått speciellt. Hatar det! Okej, jag var inte FULL. Eller jag vet inte, men trist var det iaf.
Är jättetrött just nu...
Om någon timme ska vi sticka, ska hem till kusinen som blir 17. LILLA IKA! :)
Baaayyy!

Kommentarer
Postat av: sofie

om det är till någon tröst så märktes det inte hur pass onykter du var. skönt att skorna gick att lämna tillbaka. puss!

2008-12-07 @ 02:36:05
URL: http://a-dustland-fairytale.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0