Blahblah

Fan vad det är SKÖNT att vara ensam hemma.... På ett sätt vill jag bara att Andy ska komma hem så vi kan mysa.. Men det är så skönt att vara ensam också... Slippa springa och göra saker hela tiden... Göra vad jag vill.. =)
Känner att jag aldrig umgås med någon, men jag tycker att det är jätteskönt att vara ensam hemma... med bara Arne..=)Ska gå och mysa med hunden (katten!) nu.
Han tror nog att han är en katt. Han lägger sig uppe på ryggstödet som en katt. :P
När han inte morrar åt sig själv som i spegeln. ;)
Nu går han mest runt och undrar var Andy är... lilla vovven...
Puss hej


Kommentarer
Postat av: stina

haha ja..glömde nog flytta upp ena tutten :P

2008-12-10 @ 20:06:44
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: stina

tack:):)

2008-12-10 @ 20:10:46
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag får komma och hälsa på oftare. :)

2008-12-11 @ 21:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0