BABY

Jag ser på unga mödrar just nu, och FAN vad jag inte ser fram emot att föda barn!
Jag ser fram emot att få en familj och hus och volvo och vovve.. haha, men jag ser verkligen inte fram emot att FÖDA barnet. Så jävla ont det måste göra!
Hon på tv bara låg och skakade och typ grät. men AJ?!!?!
:( Usch ja.

Jag mår faktiskt lite bättre nu...
Ögoninflammationen är snart borta hoppas jag, ögona är bara igenvarade på morgonen (sexigt!), annars märker jag inte av det så mycket. Skönt!
Igår var jag och Andy på stan, och jag har handlat alla julklappar, förutom till Andy. Skönt!
Lisa handlade ju typ alla gemensamma, det var väldigt skönt. :P
Handlade också pärmar och lite sånt så idag när Andy är på träning ska jag sätta in räkningar och så där. Om jag hinner. Mamma ska komma hit en sväng.

Var jätteroligt att jobba idag, speciellt på eftermiddagen när dom små liven sovit. Dom var så gulliga, INGEN var ledsen på eftermiddagen!! Det var verkligen kul. :) Jag blev helt rörd när föräldrarna kom och såg sina barn glada, och dom blev såååå glada! :) (Synonym till glad tack?)


Nä, nu ska jag pussa lite på Andy innan han sticker. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha klart att jag vann!

japp, jag söker just nu bara i butik, har sökt i några utiker men inte fått svar, bajs va!?

2008-12-18 @ 19:38:35
URL: http://stephaniesimonsen.blogspot.com
Postat av: josse

men jag tyckte att det var sååå gulligt i Unga Mödrar när hon grät/skrattade och exet grät lite och försökte dölja det. jag blev nästan lite rörd. äh va fan. jag blev väl rörd då.

2008-12-18 @ 21:17:28
Postat av: Frida

Nä, Josse, det var inte gulligt, det var läskigt och hemskt :(

och varför var hon naken? :S

jag blev väldigt rörd när jag såg extreme home makeover dock... som alltid... :P

2008-12-18 @ 22:14:29
URL: http://jewell.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej inte genom arbetsförmedlingen, dem har bara skit där. inga bra butiker alls.. jag går och lämnar mitt cv i handen till dem i de butiker jag kan tänka mig jobba i. sen vissa skickar jag mail till, till kastrup och så till exempel, där kan man ju inte gå in och söka, då får jag ju boka en resa ha ha ! ehhmm jag vann att han skulle slicka min fitta ha ha ha (nu kankse du tänker too much info, men du bad om de) kram

2008-12-19 @ 00:58:36
URL: http://stephaniesimonsen.blogspot.com
Postat av: KIKI

I morgon ska vi ha myspys :)

2008-12-19 @ 16:57:34
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: josse

tja...att ploppa ut en unge blir ju så mycket svårare om man har jeans på sig. nä, men hon hade ju sin kappa på sig. sen fanns det kanske inte direkt tid att knäppa den eller så brydde sig ingen. haha.. JAG VET INTE OKEJ!! :)

Tycker ändå det var sött att han blev rörd.

2008-12-19 @ 17:59:13
Postat av: Jaquline

Hej Frida!

Självklart ska jag svara :) Det är bättre med mig nu.. blir bättre för var dag som går. Yes, jag fick min operation gratis. Och det var ganska lätt att få det också.. dom bara mätte lite o jag hade de mått man skulle ha för att få det gratis :)

Hoppas allt är bra med dig också! Kram

2008-12-21 @ 19:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0