Tisdag

*Möte med förskolechefen, visning på förskolan
*Baka potatis och blanda räk+keso+dill+rom+citronsaft-röra
*Bjuda Jossan på (den goda) maten.
*Se Mona Lisas leende

Så såg min dag ut idag.
Förskolan verkade... hm. jag vet inte riktigt.
Stor förskola men med trånga utrymmen, byggd  -77...
De jag ska jobba med har antagligen varit med sen förskolan öppnades... och det märktes.
Direkt när jag träffar dom säger den ena:
"Ja, det är riktigt jobbigt med inskolningar, riktigt jobbigt." och tittar på mig väldigt trött...
en stund senare sade hon till chefen:
"Imorse ville jag inte gå upp, jag tänkte 'Det här är inte vad jag vill göra, jag vill göra något annat!'"

Men, ett stort plus är alla nya inskolningar = småbarn!!! :D
Ska jobba på en 1-5avdelning, med typ 9-10 nya barn! WEEEII! :D
Sen vet jag inte om de sätter mig med dom nya barnen eller dom gamla... hoppas med dom nya.. såklart!
Men människorna på dom andra avdelningarna verkar jättebra, och man är ju ofta blandade. :)
Det ska bli kul att börja, jag hoppas att det är okej!
Jag börjar redan på torsdag... 9-15 både torsdag och fredag.

Schemat är inget att klaga på!
Har en 6.15-13 dag i veckan, en 7.30-13, två st. 8-16 och en 9.30-17 Ganska nice? :D
En månad har jag detta, sen lite mindre.... vet inte hur lång tid.

Jag är förresten vovvepassare idag-fredag.. wiie! :D


Byebyeeee!


Kommentarer
Postat av: Bex

DET BÖRJAR GÅ UTFÖR! UPPDATERA FÖR FASEN!!!!

2008-08-21 @ 17:26:38
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppar du skolan eller? kramar

2008-08-25 @ 13:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0