rutten häl á la K3-baskerprov

Fy fan.
Killar i lumpen är ju speciella.... dom är (typ) bara med killar och har en rå, sjuk och snuskig jargong.

Andy brukar berätta störda saker, som att hans "vänner" (som han knappt känner) kommit in kvällen innan i i endast svarta masker, och börjat jucka på honom. (Andy har snoppfobi, inte bögfobi som "vännerna" tror).
Och dom snackar om sjuka saker, ligger och sover med rumpanbar (och pungen pressad ut bakom... om ni förstår)
För att komma till saken: De gick ju baskerprovet i slutet av maj, och en av killarnas häl trillade av (förhårdnaden).
Han lade den i en påse (VARFÖR?), som han sen lade i sitt skåp (VARFÖR??).
Idag eller igår tog han fram hälen, och den hade ruttnat, var typ grön.

En kille säger då: För 450 kronor äter jag den!
Man kan tro att han skojade, men dom gav honom pengarna. OCH HAN ÅT DEN!!!!
HAN ÅT EN RUTTEN HÄL?!?!?
NÅGON ANNANS RUTTNA HÄL?!?!

Vet inte vilket som är värst, att han är kannibal, att han äter en häl, att han äter ruttet kött, eller vad?!?!
Fy fan vad jag mår illa.
Det är knappt att man kan skratta åt det, så sjukt är det.
Jag tänker ju mig att hälen var typ.... lika stor som en häl. Antagligen var det ju bara en skinnbit. Rutten häl-skinnbit, men dock....
AMEN FYFAN.
Haha.
Ett av Fridas underbara, onödiga inlägg. BYE

Kommentarer
Postat av: Bex

fy fan vad äckligt... ööeehh... mår lite illa nu faktiskt. :/

2008-08-25 @ 19:46:54
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0