Rhodosbilder!

första dagen
Andra
Windy Beach
utsikt från hotellet, riviera hotell.
mysigt

inte windy.

Orkar inte skriva om alla bilderna.

Sjuk kväll, jägerns fel. Hatar jäger!! :P Men skoj var det iallafall.









Dagen efter åkte vi till Faliraki Waterpark för första gången, skiiiitkul är det där. Åker ni till Rhodos MÅSTE ni dit. :D
Andy hade satt fast nyckeln i shortsen precis, och så kom vi på att vi hade glömt något... haha...
 
En jätterolig vattenboppe. Det fanns en kö för vuxna och en för barn... haha!






 Det gick snabbt vill jag lova.

SÖTSÖTSÖT!

Fin älskling i fint vatten.


Hahaha, jag älskar denna bilden på oss. Andy ser ut att vara ungefär 12 år..<3
jäättemysigt<3

Man ser inte direkt hur högt man flög, men jag hade lite svårt att hålla mig kvar måste jag erkänna. ;)







Utsikt igen. Underbart nära till den fiiina stranden, och ännu närmre till dom roliga men lite skrämmande vågorna. :D

Man måste testa sin nya snorkel. Jag testade i badkaret men dom bilderna lägger jag nog inte in här. ;)
fan vad snygg frilla. <3
volyme master!
Allt bry med håret och det slutade med halvt uppsatt.. hahaha. Stackars Andy som alltid får vänta på mig när jag pillar med hår och smink. Kan inte hjälpa det, det är ju så kul. ;D

Den här kvällen åt vi på ett ställe där dom hade 3 rättersmeny för typ 9 euro eller vad det nu var... Billigt iallafall, och jag förstår varför. Maten smakade INGENTING. Usch.

Båtutflykt




Blir inte så spontana och roliga bilder när man är två.... Kanske inte så roligt för andra att se detta men för oss är det kul, för vi vet ju vad som hände när bilderna togs. ;)
Alexander eller något hette denna restaurangen som även var ett hotell. GOD MAT! Låg nära Bar Street.
Är ni på Rhodos måste ni beställa en Bomba. Vet inte om den är en "känd" eller om den bara finns på Amaryllis. Men den är skitgod iaf. :D





En full och rolig kypare på baren bredvid Amaryllis.
Såg honom nästan varje kväll, och han var full hela tiden.
frestad någon?

Vi köpte roliga tidningar och mös, vi var på rummet rätt mycket dom sista dagarna eftersom jag blev sjuk. Det var mysigt det med. Vad tycker ni om Andys blandning, nutella och ko-ost?

Bruuun älskling. :)
Riviera hotell. Inte det vackraste men det har ett jättebra läge! Och rummen är helt okej. :)

Rebecca och Tommy
Faliraki Waterpark för andra gången. Elise skulle följa med men det blev aldrig så.

Andy och Tommy

Min fiiina rosa väska. :P

andreas med suckpipe
amaryllis servitörer
 Rebecca och Tommy igen. :)

Sen bar det av till kära sverige igen. Det var en rolig resa, men jag längtade hem rätt mycket måste jag säga.. :) men vi hade jättemysigt ändå.... och jag längtar tillbaka när jag tittar på bilderna... och fan vad jag saknar andy, som åkt tillbaka nu. har huvudvärk utan anledning. Abstinens? :P
Tack och lov är det bara tre månader kvar. :)
Och på dom tre månaderna händer många roliga saker!
Vi ska se björn gustafsson, måns, soran och özz på slagthuset (två kvällar ;)
Vi ska på bal, och Vi kanske ska på andys muckfest, fast tjejerna kanske inte är välkomna?
Kommer bli en bra höst, trots att jag inte vet vad jag ska göra? Jobb? Plugg? Jag har verkligen ingen lust att plugga det jag ska.. uh. :(


Nu ska jag till LImhamn med mor min :)
Ska handla hårpiller, kommer inte ihåg vad dom heter dock.... kanske borde testa några andra eftersom dessa gör mig så illamånede? :/
Kanske köper något annat kul också :)

Byebye

Kommentarer
Postat av: S A R A

hääärliga bilder <3

2008-08-11 @ 16:30:18
URL: http://miracle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0