never been kissed

aaw, vad glad jag blev när jag satte på tv:n och den gick... :D
den är sååå gullig, speciellt slutet. (såklart.. haha typisk tjejfilm!)
såg just att Jessica Alba är med i den filmen! Hade jag INGEN aning om, haha!

haft en rolig kväll med Maja, Rebecca och Martin. Maja och Martin hade lagat god pastasallad med kyckling och en massa gott. :)
Sen spelade vi guitar hero, jag börjar fan bli grym! men såklart tröttnar jag, maja och rebecca på det så fort kameran åker fram.... ska nog lägga upp lite fina bilder på maja och rebecca bara för att jävlas ;)
och för att dom är så jäkla snygga!
här är hon snygg på riktigt
inte här, eller här(ingen av oss var väl vidare snygga på denna....
kajsa anka i repris

och detta var inte dom värsta men jag vågar inte mer.... haha!

men det var en jättetrevlig kväll iallafall :)
imorgon ska jag ränna runt på stan, måste väl till en frisör trots allt. dom kommer hata vad jag gjort med mitt hår. fan, jag har ju inte råd. :(
byebye=)

Kommentarer
Postat av: Bex

hahaha, bilden med dom stora brösten... jag är så satans SNYGG alltså, hjälp!

2008-08-12 @ 23:28:44
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0