Mmeh

Hela dan har jag varit med Rebecca, mysigt :)
Hennes lilla Fellebus var också med... det var skoooj!
Satt i två timmar hos den stackars frisören som jobbade övertid för att hon tyckte så synd om mig... haha!
Riktigt trevlig var hon..... Men hon klippte av allt mitt hår :( har numera bara en tuss på huvudet! Nästan iallafall.
Nä, skojar bara, det är jättefint... Fast jag var tvungen att klippa av rätt mycket OCH färga håret brunt.
 Igen.
Fään, jag som skulle ha långt, mellanblont hår i höst.... Så var det tänkt, men det var även tänkt att jag skulle börja plugga, och det ska jag ICKE. Ska dock gå och pratar med en syo... Kanske blir en liten barnsjuksköterska av mig? Går i min mors spår. Inte för att det var högskola jag skulle skriva om nu. Haha!
Håret är jag iallafall nöjd med.
Nu ikväll var det tänkt att jag och Rebecca skulle se 10 orsaker att hata dig (jag får inte nog!)... Men en liten Drutt ringde, han hade ont i halva ansiktet utan anledning, och dessutom brukar hans vänstra sida domna av lite då och då. Iiiih. Vi är inte något nervösa.... Rebecca fick följa med honom till akuten.... Bah...
Stackars Drulle.

Jag saknar Andy, men det var inget nytt. Ska bli kul på fredag när han får se min nya fina frisyr :D
Öven om han lät lite besviken över mmset... "ja, men det var väl fint.."
HELT ointresserad, precis som killar brukar vara... Men inte han. :(
Han var väl trött.. eller så blev han besviken...

Nu ska jag...?
Vet inte vad jag ska göra, men snart ska jag iallafall sova. :)
BYEBYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0