Meh

Nu börjar solen gå ner och jag börjar bli piggare som vanligt.  ingen morgon-/dagmänniska här inte.
I fredags träffade jag Vicky på festivalen och vi gick och tog en öl, trevligt trevligt. Sen stack vi vidare till Harrys där jag stod och hängde vid garderoben tills Andy kom...
I lördags var jag och Andy hemma hela dagen, sen stack vi till Stek och Jossan och åt mat och såg Good luck Chuck. Älskar den filmen, i den filmen är faktiskt Alba riktigt rolig. :p
Idag har vi varit i Niklas lägenhet... WOW. Haha. Inte illa pinkat med en trea när man är 21 bast!
Haha!

Och nu har ju Andy åkt tillbaka till Karlsborg igen. SUCK. Fy fan vad jag är trött på detta.
SKA BLI SÅ SKÖNT NÄR HAN MUCKAR.
UH.
Inneboede i Stefans pool. :D


Imorgon ska jag träffa låtsassystern och gå med henne och mamma och se Miss Li. Kul. :)
Nä, nu ska jag slappa framför tv:n.
hejdååå!

Kommentarer
Postat av: Nille

"Inte illa pinkat med en trea när man är 21 bast!"

hahaha du är ball

2008-08-17 @ 22:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0