lista i brist på annat att göra

(skillad hund... när jag säger POSA ARNE tittar han rakt in i kameran. Det ni! ;) sa det alltså inte på den här bilden..)
Fullt namn: Frida Margaretha Karlberg (retas inte! haha)
Piercingar: Nej.
Tatueringar: Ja.
Du samlar på: Inget.
Hur tidigt stiger du upp: Såhär när man är ledig blir det sällan före 11.
Vad ska du göra ikväll: Se på film med Rebecca och Eric, och kanska fler. (+ Smulan och Arne)
Vad är du allergisk mot: POLLEN! och en massa annat undertiden jag är allergisk mot pollen. Typ gröna äpplen, kiwi m.m.
Använder du hårspray: Ja, det gör jag.
Kan du stå på händerna: Stå och stå... Jag kan komma upp men inte hålla balansen värst länge!
Favoritserie: Uh... Svår fråga... O.C. (O.C, Gossip girl, One Tree Hill, Heroes, Sex and the city, two and a half men m.fl, m.fl. :P)
Håkan Hellström eller The Ark: The Ark. Ola Salo är förresten min mammas största idol. :P
Salt eller socker: Både och.
Gillar du ketchup: Ja.
Är du glad nu: Ja
Var du glad igår:  Ja
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Schlager är väl favoriten... tönt.
Kan du sjunga: Tyvärr, verkligen inte!
Mer värt än guld: Alla jag älskar, tönt igen.
Spagetti eller makaroner: Spagetti.
Ett land jag vill besöka: Hade varit lättare att skriva ett land jag inte vill besöka. ;)
Thailand står nog övers på listan fortfarande.

Intressant va?
Eftersom jag har såååå många besökare om dagen så vet jag att folk vill veta mer, så fråga om det är något ni undrar över. ;)


Kommentarer
Postat av: elsie

heheh, :P

japp det heter jag :)

tack så mycket . <3

2008-08-14 @ 20:05:41
URL: http://nassar.blogg.se/
Postat av: Bex

vilken rolig lista :D

2008-08-15 @ 01:00:54
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0