jag är söt

för att jag inte pluggar fel.
jao.sooo deee sooo. tack josstuss.

Veckan har gått åt till att göra absolut ingenting.
Har en intressant nyhet dock!
Mitt ljud på högtalarna har gått och blivit normalt :P
Japp. Basen låter ingenting. Rätt sjukt.
Nåväl.

Annars har jag inget intressant att berätta idag, jag är inte på blogghumör.

Barnen är sjukt söta på dagis dock. (Dom små är väääldigt söta, dom stora är riktigt ouppfostrade, vissa av dem. Svarar emot när man säger att dom ska göra något, och börjar gråta om man "tvingar" dem. MIEH!)

Imorgon är det fredag... Wiiiie!
Ska träffa älskling, (dööh) och göra absolut ingenting!
Så skönt! Hoppas helgen går riktigt långsamt nu. Så jäkla tråkigt när den bara försvinner.... :(
Sen är Andy borta söndag-söndag, och sen är han hemma i två veckor!
WIEWIEWIE!
Slapplumpen kan man tycka men dom är lediga bara för att befälen jobbade för mycket i början av året.... Så ja.

Jaaao, fan vad skönt det ska bli med helg.
Känner mig så sjukt ful om dagarna på dagis. Går runt med äckligt hår (Det ville ju inte vara kvar röd-brunt, är ju gröngråbrunt i en snygg skiftning nu), och är nerdegglad och nersnorad. NICE.
I fula kläder dessutom. IIh, men va ska man görra?

Har en stor klädhög som måste läggas in i garderoben som är jättestökig igen. :(
Det var bara nån månad sen jag storstädade ju!
BAH.

Ja, jag har ju en väldigt jobbig dag som ni kanske märker. ;)
haha!

BYEBYE

Kommentarer
Postat av: berit

men frida.. jag röker ? :S.. visste du nt det? :O

förrästen har du numret till frisören du va hos (A) ?

2008-08-28 @ 23:29:36
URL: http://beriits.blogg.se/
Postat av: Anna

Uppdatering? :P

2008-09-03 @ 07:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0