En lista till, dagen till ära

Nej, det blev ingen lista.. när jag läste igenom alla "frågor" kom jag fram till att det var mest en modelista.. och sånt är ju inte så intressant att läsa om det är mig det handlar om... jag sminkar mig likadant till fest som till vardags, och färgerna jag har på mina kläder är svart, vitt och rosa. :P

Snart kommer min lilla surpuppa till pojkvän hem, wiiiie!! :D
Vaaaaaaaar e surpuppan? DÄÄÄÄÄÄÄÄÄR e surpuppan!

Uhhh, snart muckar han, fattar ni?! Innan dess ska vi på bal, håll tummarna att jag hittar en balklänning som passar... Kommer aldrig hända.. Måste ju typ ha xxl på överdelen och xs på längden.... Finns inga kläder i dom måtten tyvärr! :P

Malmöfestivalen börjar idag... Blandade känslor.
Har ju blivit spottad i håret ett år som resulterade i catfight, fast med knytnävar och sparkar (dock inte från mig, jag bidrog endast med en stark putt på en jobbig tjej som trodde hon var något.) ¨
 Fyfan vilka tjejer det var. Först spottar en mig i håret, fast hon gjorde nog aldrig det... gjorde nog bara en låtsasspott, ni vet när man blåser ut luft så det känns som att någon spottar på en?
Iallafall, när jag stannade och skulle ta bort det obefintliga spottet, säger dom bara "Vadfan vill du??"
-Ta bort spottet ur mitt hår kanske..?
-STICK! Gå, annars misshandlar vi dig!
-Nej, jag tänker inte gå förrän spottet är ur mitt hår.
Sen kommer Emma och då brakar helvetet lös.
 Jävla puckon, dom tjejerna!!!
UUH.
Och detta var MITT på gågatan och folk som jag känner ber mig att gå därifrån!?  OCH INGEN GÖR NÅGOT!
Det gick förbi killar och tjejer i alla åldrar och INGEN gjorde något för att hjälpa oss. Och dom såg ändå att vi försökte komma därifrån men att tjejerna gick efter oss då och bråkade och slogs. UUH.
När jag sen börjar gråta skitmycket (av ilska!) kommer polisen fram och frågar "Har det blivit lite mycket alkohol idag kanske?"
FY FAN vad arg man blir, jag hade inte rört en droppe sprit.... Jaja, nog om det..Blir bara upprörd när jag tänker på det.

Ett år blev jag också sparkad i ryggen. Av en tjej.
Ett år tog en kille mig på röven när han gick förbi. När jag slog till honom frågade min killkompis vad fan jag höll på med.... Illa.
Glad att jag är brunhårig detta året! Och att jag har Andy med mig.
Nåväl. bittert inlägg men vad gör man. Haha!

 Nu ska jag snacka i telefon med älsklingen/surpuppan... Sen blir det en bok eller duschen. :)
BYEBYE=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va töntigt dom kan inte ha varit gamla...

2008-08-15 @ 17:11:30
URL: http://disconnected.blogg.se/
Postat av: Bex

festivalbravader.. jag kommer ihåg när jag för något år sen gick runt där och någon tog mig på röven. utan att titta vände jag mig om och boxade "killen" som jag då upptäckte var en 50årig gubbe.. härligt! :P

2008-08-18 @ 12:36:55
URL: http://noros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0