batman i fel ordning

det blev att vi såg Batman Begins idag. Tycker tvåan är mycket bättre faktiskt. Iallafall mer Batman:ig... händer ju inget i Batman Begins. :P Inte för att jag är något stort fan av tvåan. Bara Heath. Precis som alla andra fjortisar. (Inte för att jag är fjortis, inte en chans. jag är faktiskt 21 och sjukt mogen)
nåväl. Imorgon kommer MIN älskling hem. MINMINMINMINMIN. :D
jag ska göra inpackning i hår och ansiktsmask (namnsdagspresenter från mor min<3). Wiie, jag älskar längden på mitt hår! :P Känns så tjockt och härligt. (Med tjockt menar jag inte lika tunt som innan, och med härligt menar jag inte lika äckligt och torrt som innan.) höhö.
Okej, världens tråkigaste inlägg. Dags att sova. :)

Puss från fjortisfrida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0